2015 m. kovo 27 d., penktadienis

Adi Alsaid "Pasiklyskime"

"Pasiklyskime" yra viena iš tų road-trip knygų, tokių kaip John Green "Popieriniai miestai" ar Gayle Forman "Tik viena diena". Iš tikrųjų, tikrai galvojau, kad tai bus tokia knyga, kurioje susitiks keturi jaunuoliai (pagal aprašymą) ir nuspręs kartu vykti į kelionę, kur galiausiai atsiras bent viena įsimylėjelių pora... Taip tikrai nebuvo ir tikrai džiaugiuosi dėl to, nes knyga pranoko mano lūkesčius ir ją 2014 metų apžvalgoje įvardijau kaip vieną geriausių tais metais perskaitytų kūrinių!

"Pasiklyskime" yra kūrinys apie jaunuolius Hadsonas, Bri, Eliotas ir Sonia, kurie buvo visiškai nesusiję tarpusavyje, gyveno skirtingose Amerikos valstijose ir turėjo savus gyvenimas bei savas problemas. Vienintelis dalykas, kuris juos siejo, buvo Leila. Paslaptingoji mergina, kuri turėjo tikslą apsilankyti Aliaskoje...

Šį kartą pasinaudosiu tuo knygų aprašymo būdu, kai viską stengsiuosi perteikti per pačius veikėjus.
Hadsonas buvo pirmasis veikėjas Leilos kelyje. Vaikinas dirbo savo tėčio automobilių servise ir skaičiavo valandas iki svarbiausio interviu jo gyvenime. Vaikinas su tėčiu jau seniai planavo, kad Hadsonas taps gydytoju ir labai priartėjo prie svajonės išsipildymo, kurį sutrukdė ne kas kitas, bet pro šalį važiavusi Leila, kuriai reikėjo pagalbos taisant automobilį... Hadsonas iš karto suprato, kad Leila yra viena iš tų merginų, kurios užpildo tavo gyvenimą ir negalėjo nustoti galvoti apie ją... Taip jie kartu praleido visą nuotykių kupiną naktį...

Bri buvo antroji Leilos kelyje pasimaišiusi veikėja. Bri buvo maištautoja, kuri po tėvų mirties pabėgo iš sesers namų, nes nebegalėjo jos pakęsti. Mergina viena klaidžiojo jau devynis mėnesius ir stengėsi išgyventi ir netikėtai sutiko Leilą. Merginos kartu praleido nemažai laiko, diskutavo apie Bri iškilusias problemas ir galiausiai pakliuvo į bėdą, kuri privertė Bri pergalvoti savo santykius su sese...

Eliotą kiekviena mergina pavadintų svajonių vaikinu. Romantiškasis jaunuolis išleistuvių (prom) naktį nusprendė prisipažinti apie savo jausmus geriausiai draugei, bet viskas susiklostė taip, kad draugė jį atstūmė ir sudaužė vaikino širdį... Vaikino susitikimas su Leila įvyko tada, kai mergina netyčia jį sužalojo savo automobiliu ir jis pats pasipasakojo savo istoriją. Leila nebūtų Leila, jei nebandytų padėti savo naujajam draugui, todėl kartu jie sugalvojo planą...

Paskutinė Leilos sutikta veikėja buvo Sonia. Ko gero ši merginų istorija labiausiai man patiko, nes tai, ką jos patyrė būdamos kartu vos vieną parą, būtų lengvai galima surašyti atskirai ir išleisti atskirą knygą. Sonia prarado savo mylimą vaikiną, kuris netikėtai žuvo. Bet gyvenimas tęsėsi, ji daug bendravo su mylimojo artimaisiais ir netikėtai gavosi taip, kad pamilo kitą vaikiną, kuris buvo vienaip ar kitaip susijęs su ta šeima. Sonia labai blogai dėl to jautėsi, nes manė, kad blogai daro savo žuvusio mylimojo atžvilgiu. Viskas susiklostė taip, kad Sonia su Leila atsidūrė kitoje šalyje, bet joms teko grįžti atgal į vestuves, iš kurių Sonia pabėgo, nes mergina turėjo jaunikio ir nuotakos žiedus... Deja, tai padaryti nebuvo itin lengva, nes Sonia pametė pasą, kurio reikėjo, norint grįžti į šalį...

YOLO (You Only Live Once). Šis žodis geriausiai apibūdina pačią istoriją. Viskas, ką darė Leila ir kiti veikėjai buvo nepakartojama, rizikinga. Man tikrai buvo įdomu skaityti apie visus šiuos veikėjus ir labai troškau sužinoti daugiau apie pačią Leilą, kas padaryti buvo tikrai sunku. Kiekvienas skyrius buvo vis apie kitą veikėją, kuriam geraširdė Leila vienaip ar kitaip padėjo, bet tai nepadėjo man, kaip skaitytojai, atskleisti Leilos asmenybę. Neišduosiu paslapties, kas įvyks kūrinio pabaigoje, kokia bus kulminacija, bet pasakysiu tai, kad Leila pasieks užsibrėžtą tikslą Aliaskoje pamatyti Northern lights. Visam šiam reikalui buvo labai svarbi priežastis apie kurią sužinosite labiau pažinę šią paslaptingąją merginą. Įdomiausia, kad ji pati nusprendė padėti visiems jaunuoliams, bet pagrindinis klausimas, iškeltas šioje knygoje: "O kas padės pačiai Leilai?" Kai kuriems jų poelgiams reikėjo turėti daug drąsos, bet tebūnie. Juk gyvename vieną kartą, ar ne? Manau, kad jaunuolių nuotykiai, aprašyti "Pasiklyskime" yra puikūs pavyzdžiai gyvenimų, apie kuriuos svajojame, bet nedrįstame įgyvendinti. Ypač pati pagrindinė veikėja Leila yra puikus YOLO pavyzdys, nes jeigu ne ji, visi kiti 4 veikėjai nebūtų radę atsakymų į savo klausimus ir nebūtų išsprendę savo problemų...

Kūrinys iš tikrųjų paliko man neišdildomą įspūdį ir manau, kad negalėjo pasibaigti geriau. Viskas baigėsi taip, kaip turėjo. Iš tiesų man labai patiko kiekvieno viršuje aprašyto veikėjo istorijos ir gyvenimai, viskas tikrai bus unikalu ir gyvenimiška. Manau, kad kiekvienas skaitytojas atras kažką artimo sau, kai paskaitys visų veikėjų istorijas.

Skaitydama "Pasiklyskime" radau labai daug detalių, kurios man priminė kitas mėgstamas knygas.  Pavyzdžiui skirtingų veikėjų istorijos priminė kūrinį "Aš neskęstu, tik mojuoju", kelionė priminė "Popieriniai miestai", radau net sąsajų su knyga "Aliaskos beieškant", o pati Leila man priminė merginą, kuri aprašyta pačiame pirmame šio blogo aprašyme "Žvaigždė"... Galiu vardinti ir vardinti, bet iš tiesų manau, kad šie panašumai labai pritraukiantys, nes jie leidžia prisiminti kūrinius, kurie taip pat paliko neišdildomą įspūdį, sukėlė virpulį kiekvieno širdyje.

Pagaliau, praėjus daugiau nei metams laiko po pirmo karto, kai skaičiau šį kūrinį, galiu džiaugtis, kad jis yra išleistas jau ir lietuvių kalba, nors jūs šiame bloge ir sulaukėte aprašymo pagal anglišką variantą. Esu tikra, kad nenusivilsite, nes tai man asmeniškai labai artima ir duag jausmų sukelianti knyga, kurią pati rekomendavau išleisti.

11 komentarų:

sasacy rašė...

Sveiki visi. Meilėje ir santuokoje ateina laikas, kai aš beveik atsisakau skyrybų dėl neištikimybės ir nevaisingumo problemų, kol sutikau kunigą Jaja, kuris išsprendžia mano problemas vos per septynias dienas ir sugrąžina mano meilužį, nuo tada, kai mano partneris turėjau du vaikus. Kiekvienas, kuris susiduria su panašia problema, apie kurį paminėjau, gali prisijungti prie jo: per [priestjaja7@mail.com] ir whatsapp+[1267]332]4746]

Anonimiškas rašė...

Aš ir mano vyras pastaruosius 8 mėnesius kovojome su santuokos problemomis ir mažai žinojome, kad mūsų kada nors kilusių problemų smegenys yra šeima. Problemos paaštrėjo ir galiausiai jis išsikraustė iš namų. Aš buvau vienas su savo vaikais per visas atostogas ir gyvenimas buvo apgailėtinas be jo šalia mūsų. Dariau viską, ką galėjau, kad baigčiau problemas, bet nepažangos. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į daktarą Ilekhojie, kai pamačiau tiek daug žmonių liudytų rezultatų. Kaip visada norėjau, jis išgirdo mano verksmą ir atėjo man į pagalbą. Jis atliko susitaikymo ritualą, kuris išsprendė mūsų ir mano vyro problemas ir vėl kartu, ir vis dar stebiuosi, kai per 3 dienas gavau rezultatą, kaip jis žadėjo. Dabar naujus metus pradėjome kaip visa šeima ir esu dėkingas už jo pagalbą. susisiekite su juo dabar ir jis taip pat jūsų nenuvils, nes juo pasitiki ir patikimas. parašykite jam: gethelp05@gmail.com arba per WhatsApp: +2348147400259

Anonymous rašė...

Esu čia tam, kad pasidalinčiau šia savo trumpa istorija. Tai apie įmonę ir nuosavybę, kurią mano tėtis paliko prieš mirtį. Kadangi aš mažai žinojau apie jo verslą, kai kurie jo partneriai planavo mane išvaryti iš nekilnojamojo turto. Buvau pasimetusi del visko. reikalai pradėjo klostytis ne taip. Nežinau kam verkti. Byla buvo perduota teismui, bet atrodo, kad viskas buvo naudinga mano išdavikui. išdavikas man pasakė, kad niekada neturėsiu kuo vadinti savąjį, kad jis mane net užrakins. Visa tai mane privertė į depresiją. Pralaimėjau visose srityse. bet čia viskas apsiverčia. Vieną dieną skaičiau internete ir taip patekau į DR WALE puslapį. Jo puslapyje mačiau daug gerų naujienų ir liudijimų apie jį, kaip jis daugybei žmonių padėjo laimėti teismą ir padarė daug kitų gerų dalykų žmonėms. Taigi aš susisiekiau su juo ir paaiškinau jam kiekvieną smulkmeną apie savo situaciją. DR WALE man pasakė, kad neturiu ko bijoti dėl jo, pasakė, ką reikia daryti ir ką man reikia sumokėti, už ką aš sumokėjau už viską ir vykdau nurodymus. Kol aš tai rašau, teismas man grąžino visą turtą ir įmonę. Nežinau, kaip DR WALE padarė savo stebuklą ir magiją. Dabar aš viską visiškai kontroliuoju. Viskas DR WALE dėka. Aš labai tave vertinu. DR WALE galite susisiekti jo WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Ar turite problemų susigrąžindami buvusį meilužį, turite santuokinių problemų, nevaisingumo, finansinio nestabilumo? Kodėl jūs ribojatės dėl to, kad jūsų meilužis/vyras/žmona išsiskyrė su jumis, atėjo laikas išspręsti visas problemas pasitelkus DR WALE PERMANENT SPELL CAST galias. Aš specializuojasi visų tipų burtų liejimo srityje, pvz
Meilės burtai (norėdami susigrąžinti buvusį meilužį, vyrą ar žmoną)
Loterijos burtai
Pinigų burtai
Nėštumo burtai
Darbo / sutarties rašyba
Sveikatos burtai
Turto burtai
Sėkmės Spell
Gyvenimo burtas
Dvasinis burtas
Grožio/formos burtai
Apgaulės burtai
Fantazijos burtai
Rašyba laimėti teismo bylas
DR WALE visada pasiruošęs padėti jums išspręsti visas jūsų problemas ir suteikti jums viską, ko širdis geidžia per savo burtų galias.
Jo NUOLATINIS RABOS ATVEJIMAS yra 100% garantuotas. Susipažinkite su juo, kad padėtų jums išspręsti jūsų problemas. Susisiekite su juo Whatsapp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Aš šaukiau savo vyro šeimos, kad išgelbėtų mūsų santuoką bent jau dėl mūsų vaikų. Jis tiesiog apkvailintas, kad paliko savo šeimą dėl universiteto mergaitės, aš esu tokia prislėgta, kad nusižudyčiau, bet kai žiūriu į savo septynerių metų sūnų, aš tiesiog nebegaliu. Prieš kelias dienas man buvo pasakyta, kad jie išvyko atostogauti į Bahamus, kai jis vis dar moka alimentus vaikui, aš pardaviau savo automobilį, kad toliau mokėčiau būsto paskolą. Aš atidaviau viską savo vaikams ir išėjau visiškai nieko, išskyrus savo kvapą. Mano sesuo pamatė mano būklę, kai atvyko pas savo dukterėčias ir sūnėną, ji privertė mane susisiekti su DR WALE per WhatsApp: +23457054019402. Nuo tos akimirkos, kai susisiekiau su DR WALE, mano gyvenimas pasikeitė. spėk? Aš grąžinau automobilį, vyras grįžo namo ir paliko kvailą kalę vieną. Niekada nemačiau, kad kas nors veiktų taip greitai per visus 53 savo gyvenimo metus. Mano vyras atidavė man savo automobilį ir vakar nuvežė į teismą, kad pratęsčiau įžadą. Esu labai laiminga, kad mano santuoka vėl veikia ir viskas grįžta į normalias vėžes vos po kelių savaičių. Mano vyras iš karto susisiekė su manimi DR WALE Baigė burtą. Tai buvo akimirksniu. Vis dar esu šokiruotas ir laukiu, kiek tai tęsis. Tačiau kol kas tai atrodo kaip danguje, nes mano vyras yra su manimi, kaip ir pirmą kartą susitikome, kai sutikau už jo tekėti. Meilės gydytojas pasakė, kad tai amžinai. Aš ir toliau liudysiu, ar tai bus amžinai, kaip jis garantavo. Susigrąžink savo meilužį dabar......WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Kodėl sau skauda galvą, kodėl leisti depresijai suvalgyti, kai galite tiesiog susisiekti su DR WALE, kad jis išspręstų jūsų problemas.
Ar turite bylą teisme
Ieško paaukštinimo
Norite laimėti loterijos jackpot žaidimą
Jūsų ŽIV/AIDS gali būti išgydytas
Jūs kenčiate nuo insulto
Ar sergate vėžiu
Ar turite mažą spermatozoidų skaičių
Norite susigrąžinti iširusią santuoką
Norite susigrąžinti savo buvusį meilužį
Turite ligą / infekciją, kurią norite išgydyti
Jums reikia išgydyti Herpes simplex virusą 2 / PCOS
ir taip toliau ir pan.
susisiekite su DR WALE šiandien, aš sugrąžinsiu visą jūsų laimę ir vėl padarysiu jus laimingus.
Susisiekite su DR WALE jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Po to, kai mes su vyru susituokėme, persikėlėme į kitą miestą ir abu gavome darbą, pradėjome laimingai dirbti ir gyventi kartu. Niekada neturėjome problemų, kol jo kolegė nepradėjo daryti visko, ką gali, kad atkreiptų mano vyro dėmesį. Niekada nežinojau, kas vyksta, kol jis nepradėjo miegoti ir teisintis. Viskas tapo nekontroliuojama ir galiausiai jis nustojo tenkinti mano poreikius. Tuo metu žinojau, kad man reikia pagalbos, todėl susisiekiau su gydytoju Isikolo ir viską jam paaiškinau. Jis papasakojo man viską, kas vyksta, ir pažadėjo išspręsti mano problemas, ką ir padarė. Jis paskyrė man meilės susijungimo burtą, kuris sujungė mane ir mano vyrą, ir jis pradėjo būti tokiu žmogumi, kokį aš jį visada mylėjau, vos po 48 valandų, kai daktaras Isikolo dirbo man. Dabar abu esame laimingi ir tai nebūtų buvę įmanoma, jei ne daktaras Isikolo. Susisiekite su juo, jei jums reikia pagalbos. Jo el. paštas: isikolosolutionhome@gmail.com arba rašykite jam per WhatsApp telefonu +2348133261196.

Anonymous rašė...

Jei ne tu, DR WALE, aš negalėčiau to parašyti dabar. dėkoju tau už viską, ką gero padarei mano gyvenime. Aš tiesiog noriu tave įvertinti už viską, ką padarei dėl mano šeimos ir manęs. Jei turite galimybę perskaityti dalykus ir kas nors trukdo jūsų namuose, santuokoje ar turite sunkių gyvenimo problemų, aš jums pranešiu, kad DR WALE yra tinkamas asmuo, kuris jums padės. susisiekite su juo WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Mano žmona sirgo skydliaukės vėžiu, kuris buvo patvirtintas ketvirtos stadijos, gydytojas man pasakė, kad jis mažai ką gali padaryti, nes ji nereagavo į gydymą, bet mano draugas išgelbėjo mus ir užsisakė šio kanapių aliejaus iš DR. WALE, kuris, jo teigimu, padėjo kai kuriems pacientams kovoti su įvairių tipų vėžiu, todėl nusprendėme suteikti jam galimybę, kol kas mano žmonai puikiai sekasi ir šiuo metu ji gali pati vaikščioti po namus. Maniau, kad būtina leisti kitiems, kenčiantiems nuo šios ūmios ligos, kad jei jūs turite gerą kanapių aliejų, jis tikrai gali suteikti gerą antrą galimybę gyventi. atsitiktinai, jei jums prireiks šio kanapių aliejaus, galite susisiekti su DR WALE, kuris man ir mano žmonai pateikė šį WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

JIS VISIEMS SPRENDŽIA TOLIAS PROBLEMAS
VISOJE GALUME:
1. Meilužės ar vyro susigrąžinimas
2. Dvasinis neperšaunamas
3. Loterija
4. Pinigų burtai
5. Ilgo gyvenimo burtai
6. Gerovės burtai
7. Apsauginis burtas
8. Gaukite darbo burtą
9. Tapimas vadybininku
10. Gaukite didžiulę paskolą nemokėdami jokio mokesčio
11. Atgauti pinigus už sukčiavimą
12. Vaiko burtai
13. Nėštumo burtai
14. Laisvės burtai
15. Meilės burtai
16, nykstantis burtas
17. Nematomas žmogaus burtas
18. Sėkmė arba sėkmingas burtas
19. Santuokos burtai
20. Keršytojas
21. Populiarumo burtažodis
22. Žudymo burtai
23. Vėžio burtai
24. Antgamtinės jėgos burtai
25. Beprotybės burtai
26. Nemokamos būsto paskolos burtai
27. Filmų ir filmų gamybos burtai
28. ŽIV/aids burtai
29. Tuberkuliozės burtas
30. Numesti svorio ir kūno burtai

Anonymous rašė...

Turėjau rimtų santykių su savo vaikinu problemų ir dėl to jis išsikraustė į savo draugo butą. Viskas pablogėjo, nes jis pradėjo su draugu dažnai lankytis baruose ir striptizo klubuose, girtuokliauti ir apalpti. Jis visada man grasina telefonu, kai jam skambinu dėl visų blogų patarimų, kuriuos jam davė jo draugas. Aš jį labai myliu ir mes draugavome penkerius metus, todėl mums gimė graži dukra. Taip pat praradau daug pinigų terapeutams, kol su DR WALE mane supažindino draugas, kuriam jis padėjo susituokti su jos vaikystės vaikinu; tai suteikė man visiško pasitikėjimo ir jėgų susigrąžinti jį. Aš padariau viską, ko jis prašė, ir po savaitės mano vaikinas man paskambino ir išskubėjo namo, viskas pasikeitė tarp mūsų emociškai. Jis turi darbą ir nustojo gerti bei turėti nesusijusių draugų. Tai stebuklas, kurio niekada netikėjau, kad jis įmanomas, nes buvau praradęs viltį, kol radau DR WALE. Štai kodėl aš pažadėjau dalytis savo liudijimu visoje visatoje. Ačiū DR WALE už perdėtą darbą, kurį jis padarė dėl manęs. Žemiau yra DR WALE informacija. „WhatsApp“: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com, jei jums skauda širdį, ir aš jus patikinu, kad kadangi jis padarė mano už mane, jis tikrai jums padės.

Unknown rašė...

Po to, kai mes su vyru susituokėme, persikėlėme į kitą miestą ir abu gavome darbą, pradėjome laimingai dirbti ir gyventi kartu. Niekada neturėjome problemų, kol jo kolegė nepradėjo daryti visko, ką gali, kad atkreiptų mano vyro dėmesį. Niekada nežinojau, kas vyksta, kol jis nepradėjo miegoti ir teisintis. Viskas tapo nekontroliuojama ir galiausiai jis nustojo tenkinti mano poreikius. Tuo metu žinojau, kad man reikia pagalbos, todėl susisiekiau su gydytoju Isikolo ir viską jam paaiškinau. Jis papasakojo man viską, kas vyksta, ir pažadėjo išspręsti mano problemas, ką ir padarė. Jis paskyrė man meilės susijungimo burtą, kuris sujungė mane ir mano vyrą, ir jis pradėjo būti tokiu žmogumi, kokį aš jį visada mylėjau, vos po 48 valandų, kai daktaras Isikolo dirbo man. Dabar abu esame laimingi ir tai nebūtų buvę įmanoma, jei ne daktaras Isikolo. Susisiekite su juo, jei jums reikia pagalbos. Rašykite jam per WhatsApp +2348133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com